BALLANTINE’S BALANCE – LECȚIA DE MARKETING

BALLANTINE’S BALANCE – LECȚIA DE MARKETING

Ballantine’s împreună cu designeri de la FRONT, un trio celebru și foarte premiat au creat Ballance, o ediție limitată de component folosite pentru a degusta blended scotch-ul Ballantine’s 12 year old.
Balance este de fapt o colecție de obiecte făurite manual care se pot așeza suspendate una deasupra celeilalte într-o interesantă lecție de marketing. Cele 5 elemente crează o sculptură de mare efect inspirată din delicatul echilibru pe care-l au aromele dintr-un whisky, în cazul de față, cel creat de către reputatul master blender Sandy Hyslop.

Ballantines-12-Finds-the-Perfect-Ballance-2

Primul element este un coaster din lemn de stejar, manufacturat chiar din butoaiele în care a fost învechit whisky-ul. Lui i se adaugă un pahar cu o formă modernă și contemporană peste care se fixează un bol din cupru, un tribut adus alambicului din distilerii. Următorul element este un pahar pentru apă ce păstrează forma de cărămidă a sticlei de Ballantine’s, iar ultima piesă a sculpturii este o linguriță tot din cupru.
Au fost create doar 150 de produse Ballantine’s Balance, fiecare având prețul recomandat de 350£.

FOTO: whiskyintelligence.com

About Tudor Balteanu

De formație istoric dar și public speaker, mi-am distilat pasiunea pentru whisky împreună cu dorința de a sorbi din cunoștințele industriei, tocmai pentru a deveni primul whisky writer din sud-estul Europei în slujba distilatului cu rădăcini celtice: uisge beatha.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>